למה כדאי לפנות לעו"ד במקרה של תביעות ביטוח סיעודי?

למה כדאי לפנות לעו"ד במקרה של תביעות ביטוח סיעודי?

האם כדאי לפנות לעו"ד במקרה של תביעת ביטוח סיעודי? התשובה היא שכדאי! לא רק שכדאי- אלא שמומלץ להגיש את בקשת תביעת הסיעוד תוך כדי ליווי משפטי של עו"ד, המומחה בתביעות ביטוח סיעודי. מדוע? נסביר את כל הסיבות לכל במאמר שלפנינו.

תשלום על עו"ד > דמי קצבת הסיעוד שתקבלו

חוששים להוציא כסף על עו"ד שיסייע לכם לקבל את דמי קצבת הסיעוד? מדוע? עליכם להבין: דמי קצבת הסיעוד שתקבלו, גדולים בהרבה אחוזים יותר ממה שתוציאו על עורך הדין. פעמים רבות, ייקחו עורכי הדין אחוזים על ההצלחה. גם אם עו"ד נקב לכם תשלום- הרי הוא קטן בהרבה לעומת קצבה של 10,000 ₪ ומעלה שתקבלו כל חודש במשך כמה שנים.

לפעמים קשה מאוד לקבל את קצבת הביטוח בלי עורך דין:

נוסיף למשוואה שלפנינו את הנתון הבא:

אי שכירת עו"ד לתביעות ביטוח סיעודי= אין קצבת סיעוד!

לפעמים, יהיה קשה לכם מאוד להתמודד מול חברות הביטוח: סירוב מוחלט, אי ידע בהכנת המסמכים להגשה. במקרים אלו, אתם עלולים בסוף לצאת בלי קצבת הסיעוד לה ציפיתם.

כלומר:

חסכון בתשלום על עו"ד לתביעות ביטוח= 0 ₪ קצבת סיעוד לחודש!

לכן, לפעמים נראה לכם שאתם חוסכים בהוצאה מיותרת על ליווי בקשה על ידי עורך דין, אך למעשה, אתם בסוף תישארו גם עם 0 הכנסה לכיסוי ההוצאה החודשית הגדולה מחברת הביטוח.

כדאי להתחיל את התהליך בליווי עו"ד מומחה בתביעות:

לא כדאי לחכות שחברת הביטוח תסרב לתביעה, ואז לפנות לעו"ד. עדיף לפנות לעו"ד כבר בעת התחלת התהליך. העו"ד, ינחה בסבלנות ומקצועיות אילו מסמכים להכין ולצרף לבקשה. לא תמיד חושבים על מסמכים אלו לבד. פעמים רבות הכנסת המסמכים הרפואיים דורשת זמן רב של התרוצצויות, אך תחסוך בזמן ביוקרטיה מול חברת הביטוח, ותביא לאישור התביעה.

עו"ד ביטוח סיעודי גלעד רמתי, יכין אתכם לצפוי במבדק ADL, וינחה אתכם כיצד לצרף לבדיקה גם מומחים חיצוניים מטעמכם.

חברת הביטוח סירבה לבקשת התביעה? בשביל זה יש עו"ד?

חברת הביטוח סירבה לבקשת התביעה של החברה? אל תדאגו! בשביל זה שכרתם עו"ד. עורך הדין, יעבור היטב על מבדק ADL, ויימצא את כל העיוותים. הוא ישווה בין המבדקים שלהם, למבדקי הביטוח לאומי. כל סתירה שיימצא- יציג בבית משפט. עורך הדין ינחה אתכם אילו מסמכים רפואיים להציג בבית משפט, שיוכיחו שהדו"ח של ADL מוטעה.

לפעמים, חברת הביטוח לא תרצה להתמודד מול עורך הדין שלכם בבית משפט, ותעדיף בסופו של דבר לאשר את התביעה.

כתוב/כתבי תגובה