הילד שבר את היד במשחק כדורגל בבית הספר? את מי תובעים?

הילד שבר את היד במשחק כדורגל בבית הספר? את מי תובעים?

ילדים מרבים לשחק. כל כך הרבה שעות עם משקיעים במשחקים מלאי עניין ואתגר. המשחקים הללו בהחלט תורמים להתפתחות שלהם ומעשירים את ימי הילדות בהמון חוויות נעימות. אבל מכות וחבלות הם חלק בלתי נפרד מהעניין הזה. תאונות ילדים קורות- הם נופלים, מחליקים ונתקעים, והתוצאות עשויות להיות כואבות מאוד. פעמים המכה יבשה ועוברת מאליה לאחר שעות מספר. אבל לא פעם המכה חמורה ומשמעותית יותר. לא פעם ילדי נפגעים באופן שמצריך טיפול רפואי על מנת למנוע נזקים מהותיים. 

שבר במהלך משחק כדורגל

אחת הפגיעות הנפוצות היא שבר. מדובר על מצב בו ילד שובר עצם במהלך משחק כדורגל. שבר זו פגיעה שמחייבת טיפול רפואי. הטיפול נועד לקבע את העצם השבורה על מנת לאפשר איחוי תקין. כמו כן ימנע הטיפול תזוזה לא רצויה וכאבים שעלולים להיות מורגשים מאוד. במרבית המקרים כאשר ילד שובר את היד במהלך משחק הוא ירגיש בכך מידית, ולא יוכל להמשיך לשחק כמו לא היה דבר. המשחק יפסק והוא יפנה לקבל עזרת מבוגר כדי להפסיק את הכאבים העזים שמגבילים את התנועה שלו.

לאחר הטיפול – כיצד ניתן לקבל פיצויים?

בית הספר מבוטח על פי חוק בחברת ביטוח. וזאת כדי להבטיח כי כל התלמידים מבוטחים על כל צרה שלא תבוא. ולכן גם אם תוך כדי משחק שבר הילד את ידו בהחלט ייתכן ואפשר יהיה לקבל פיצויים בגין פגיעה זו. מה שצריך זה רק לדעת אל מי לפנות ומה לעשות. כאשר פועלים באופן הנדרש בנושאי תביעות ביטוח אפשר גם אפשר למצות את הזכויות ולקבל את הסכום המקסימלי אותו ניתן לקבל בגין הפגיעה.

לפעול באחריות ובמקצועיות

אם ארע לכם מקרה כזה, והילד שלכם שבר את היד או את הרגל במהלך משחק בבית הספר עליכם לחפש את הדרך הנכונה לפעול בה. וזאת כדי שתוכלו לקבל את מלוא סכום הפיצויים שמגיע לכם לקבל בגין המקרה. יש לברר זאת מול בית הספר או מול עורך דין שיש לו מומחיות בתחום תביעות פיצויים מחברות ביטוח.

כתוב/כתבי תגובה