עו"ד פשיטת רגל- למה הניסיון קריטי

עו"ד פשיטת רגל- למה הניסיון קריטי

להיקלע לחובות זה עניין לא פשוט. אנשים הנקלעים לחובות מתקשים מאוד להתמודד עם חייהם ותוהים כיצד עליהם להתמודד עם המצב. לא פעם, המצב מדיר שינה מעיניהם. ככל שהיקף החוב גבוה יותר, כך המצב מורכב יותר. אחד הצעדים שניתן לנקוט בהם במקרה של חובות מאוד גבוהים שאין בידי האדם להתמודד עימם הוא: פנייה לעורך דין פשיטת רגל שיסייע בפתיחת הליך פשיטת רגל בצודה מסודרת מול בית המשפט המחוזי במקום מגוריו של האדם.

היתרונות בהליך פשיטת רגל

על אף שפשיטת רגל נשמע כמו דבר מאיים למדי, מדובר בדבר בעל יתרון עבור לא מעט אנשים שיש להם חובות משמעותיים. היתרון המרכזי של פשיטת רגל גובל בכך שכנגד החייב כל ההליכים מעוכבים. כלומר: החייב מקבל הגנה מבית המשפט בנוגע לדרישת החובות שלו והנושים לא יכולים לכפות עליו להחזיר את החובות ולנקוט בצעדים קשים כלפי החייב, ראו דוגמא כאן. במהלך הליך פשיטת רגל, החייב יקבל מבית המשפט צו כינוס ולאחר מכן אם הכל ילך כמתכונן גם צו הפטר. משמעותו של צו הפטר הוא מחיקת כל החובות של החייב על מנת לאפשר לו להתחיל מחדש. פעמים רבות הליך פשיטת רגל הוא הליך שכדאי לנקוט בו. אולם, במידה והחלטתם לנקוט בו, אין ספק שחשוב מאוד לבחור בעורך דין מנוסה ומקצועי בתחום.

מדוע חשוב לבחור בעורך דין מנוסה ומקצועי עבור הליך פשיטת רגל?

אין ספק שכאשר מדובר על התנהלות מול גופים שונים מול הוצאה לפועל במדינת ישראל, מדובר על דבר לא פשוט כלל. על מנת להתנהל בצורה הטובה ביותר מול הגופים השונים יש להכיר את החוק מקרוב, יש לדעת כיצד מגישים את הבקשות השונות בכדי לקבל תשובות חיוביות וכן, יש לדעת כיצד מנהלים את התהליך בצורה הטובה ביותר, על מנת שהוא אכן יסייע לחייב. על כן, יש לבחור עבור ביצוע הליך זה בעורך דין מנוסה בתחום, כמו למשל עו"ד לפשיטת רגל אביתר כהן, אשר הגיש לא מעט בקשות לפשיטת רגל עבור לקוחותיו באופן מוצלח.

כתוב/כתבי תגובה