חוק מכר דירות – מה חשוב לדעת על זה?

חוק מכר דירות – מה חשוב לדעת על זה?

היות ורכישת דירה הינה צעד כלכלי משמעותי ביותר, תוקנו חוקים ונוסחו כללים שהמטרה שלהם הינה להגן על הרוכש ולמנוע ממנו אבדן רכוש וכספים בגין רכישת דירה. ואכן, כל מי שעומד לרכוש דירה צריך להיות מודע לחוק זה ולפעול בהתאם אליו. כך שהוא ימנע מעצמו עוגמת נפש וצער בגין הפסדים שעלולים להתרחש.

לפעול בזהירות

אמנם לא תמיד יגלה הקונה כי הוא מאבד את ממונו או מפסיד משהו במהלך ביצוע עסקה. אבל כדי למנוע את הסיכון, אפילו אם הוא נמוך, חובה לפעול באופן זהיר ביותר. וזה כולל התייעצות עם עורך דין מומחה בתחום מכר דירות וביצוע עסקאות נדל"ן. באופן זה ניתן להבטיח כי התהליך אותו הנכם מבצעים אינו חושף אתכם לאבדן כספי, וכי אתם מבצעים את עסקת הנדל"ן הנוכחית באופן בטוח ושקול.

ליווי מקצועי של עו"ד

בבואנו לרכוש או למכור נכס, חובה עלינו להיות זהירים מאוד. וזאת כדי לא לגלות מאוחר מידי שצעדנו בצורה הלא נכונה, וכי נגרם לנו או למישהו אחר נזק משמעותי בגין כך. וזה אומר שעלינו להכיר את החוקים הרלוונטיים, לדעת כיצד מנהלים את התהליך ואיך עושים כל צעד באופן הנכון והרצוי על מנת למנוע נזקים או טעויות שעשויות לעלות לנו או למישהו אחר ביוקר. אמנם אדם פרטי שזו לו הפעם הראשונה בה הוא מוכר או קונה דירה  לא תמיד מודע לעניינים שונים, ואין לו את המידע הנחוץ לשם ביצוע נכון. אבל בדיוק לשם כך יש אנשי מקצוע שיש להם את מלוא המידע ואת כל הפרטים החשובים לפניהם. אנשי מקצוע אלו מציעים לכל אזרח באשר הוא את השירות הנדרש לו בהתאם לעסקת הנדל"ן אותה הוא עומד לבצע.

כתוב/כתבי תגובה