עורך דין לייצוג קבלנים

עורך דין לייצוג קבלנים

קבלנים מבצעים במהלך התקופה עסקאות בסדרי גודל משתנים. אבל ניתן לקבוע כי מדובר על עסקאות גדולים יותר או עוד יותר. כל עסקה של קבלן עשויה להגיע לסכומי כסף גדולים מאוד. כן, גם אם מדובר על עסקאות שנחשבות קטנות, ובוודאי אם מדובר על עסקאות בסדר גודל משמעותי יותר. כדי להימנע מטעויות במהלך קבלת ההחלטות, כדי לשמור על הזכויות של הקבלן ולסייע לו בהתנהלות משפטית מול גורמים שונים – חשוב שיהיה לקבלן עורך דין ממולח לייצוג קבלנים.

> חשוב להכיר: עורך דין ליווי יזמים מצנר גולדשטיין רבי

ייצוג מול בתי משפט, לקוחות, יזמים ועוד

תחום הבנייה הינו תחום שמוגדר כמורכב ומסורבל בהחלט. הוא נוגע לגורמים שונים שלכל אחד מהם אינטרסים משלו. הוא משפיע פיננסית וגם כלכלית על כל הצדדים ועשוי לנחות כשלון בגין סיבות כאלו ואחרות. כדי למנוע הפסדים משמעותיים בהיקפים גדולים ועל מנת להגיש יד לקבלן בעת שהוא צריך להתמודד מול בית משפט – חשוב שיהיה לצדו עורך דין מייצג בעל יכולות מתאימות. כך שהוא יוכל לשמור על האינטרסים שלו בהתאם לכללי החוק, ולהתנהל מול הלקוחות, הרוכשים, בעלי הקרקע ויתר הגופים הקשורים לעניין בצורה נאותה.

לבחור את העורך דין המתאים

חשוב להיות מלווים עם גורם בעל יכולת מוכחת, למשל עורך דין תמ"א 38 מתאים שבעברו ייצג קבלנים והצליח להוביל אותם בתהליך ממוקד מטרה ומותאם לנסיבות. ההצלחות בשטח הן המדד המשמעותי ביותר לעניין ההתאמה של עורך הדין. אם כן, חשוב כל כך לברר על עורך הדין, לבחור אותו מתוך הבנה בדבר המטרה וההתאמה לתפקיד. ולהיות בטוחים כי בחרנו עורך דין מומחה, מנוסה ואדיב שיהיה איתנו לכל אורך הדרך. קבלן שמיוצג על ידי עורך דין מתאים יכול להתנהל בביטחון ובשלווה, מתוך ידיעה שיש לו אל מי לפנות.

כתוב/כתבי תגובה