יחסי ציבור לעורכי דין

יחסי ציבור לעורכי דין

אחד התחומים הבולטים בהם יש תחרות עזה בשוק העבודה הישראלי, היא עריכת דין. ישראל הפכה להיות בעשור האחרון "מעצמה" בתחום, עד כדי כך שכמות עורכי הדין ביחס לכמות האזרחים, היא מהגבוהות במערב. 

לכן מי שעוסק בתחום חייב לדעת כיצד לשווק את עצמו, חייב לדעת כיצד לקדם את עצמו, בשביל שהוא יוכל להשיג עוד לקוחות, לייצר לעצמו שם טוב בקרב אנשי מקצוע, בקרב גורמים שזקוקים לעורכי דין, בין אם זה באופן קבוע ובין אם זה באופן זמני. כפי שאפשר להניח, מי שמחפש עורך דין לעניין כזה או אחר, בוודאי ירצה להיעזר בגורם מקצועי, מנוסה, גורם איכותי שיוכל לשרת אותו בהתאם לצרכים שלו. 

לשם כך, עורכי דין רבים משתמשים בשירותיהם של משרדי יחסי ציבור כמו רן שריר תקשורת. צריך להדגיש, הרבה פעמים השימוש באותם אנשי מקצוע שמתעסקים ביחסי ציבור, איננו מיועד רק לצרכים שלהם אלא גם לצרכים של הלקוחות שלהם. בתיקים מתוקשרים, נהוג להשתמש בהם, על מנת להציג את התיק ואת המקרה, בצורה נכונה בתקשורת. 

כיצד בוחרים יחצ"נים לעורכי דין

ראשית, יש לבחון את הניסיון שיש להם, עם דגש על ניסיון בעבודה מול עורכי דין, שכן מדובר על תחום ייחודי, שונה מכל מה שאנחנו מכירים, ולכן חשוב שהגורם איתו עובדים, ידע איך לבצע את התהליך בצורה נכונה. 

שנית, חשוב לבחון מה בדיוק הוא יכול לתת לנו, איזה ערך נוסף הוא יכול להציע לנו ביחס למה שאנחנו צריכים וכן ביחס למה שאנחנו כבר עושים, אם אנחנו עושים, בשיווק ופרסום. 

שלישית, יש לבחון את הזמינות שלו וכיצד הוא יכול להשתלב בתהליך העבודה, בצורה הטובה ביותר, על מנת שנוכל להפיק תועלת רבה מהשירותים שלו ובאופן מיידי. 

הקליקו לכתבה מעניינת אם אתם מחפשים שירותי יח"צ ייחודיים לעורכי דין

כתוב/כתבי תגובה