מהו חוק חדלות פירעון?

מהו חוק חדלות פירעון?

מטרתו של חוק חדלות פירעון להסדיר את דיני חדלות הפירעון במדינת ישראל ולהשליט סדר בתחום. החוק מכסה תקנות בנושא של חדלות פירעון לצד שיקום כלכלי, תוך כדי התייחסות לכל ההיבטים שקשורים בנושא. אם אתם חייבים לאחרים כסף או שאחרים חייבים לכם, החוק הזה יהיה תקף במקרה שלכם.

חייבים ונושים יכולה לפתוח בהליכים משפטיים לצורך החזרת החובות, כאשר בתום החזרת החובות יכולים החייבים ליהנות מניקוי מוחלט של שאר החובות העומדים לרשותם ובכך לצאת לדרך חדשה מבלי שיצטרכו לשאת בעול שכרוך בתשלום של חובות נוספים.

רפורמה חדשה שנכנסה בשנת 2019

ראוי לציין כי בשנת 2019 יצאה לדרך רפורמה חדשה שבאה לעשות סדר ביחסים שבין חייבים לנושים, כאשר השוני הגדול ביותר נוגע לדרך שבה מתייחסים מבחינה חוקית אל חייבים שצריכים להחזיר חובות של מעל 150 אלף ₪ לעומת אלו שצריכים להחזיר סכומים כסף קטנים יותר.

כדי לדעת בדיוק היכן אתם עומדים ומה אתם יכולים לעשות במצב שלכם, תוכלו לפנות אל רואה חשבון אשר יוכל לסייע לכם ולעשות כל מה שנדרש על מנת לסייע לכם מבחינה משפטית. זה פשוט יהיה הדבר הנכון עבורכם לעשות על מנת לקבל את ההקלה שאתם צריכים ולצאת לדרך חדשה בתום ההליכים בסופו של דבר.

תקבלו את הסיוע שאתם צריכים

כל מה שאתם צריכים על מנת לצאת לדרך חדשה ולדעת שאתם את הסיוע המשפטי שאתם צריכים על מנת להקל על עצמכם, זה רק לפנות אל עורך דין פשיטת רגל אביתר כהן שאתם יכולים לסמוך עליו שידע לעשות עבודתו כשורה ולייצג אתכם נאמנה. זה ללא ספק יהיה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות על מנת להקל עליכם במידה רבה בהיבט הזה לבסוף.

כתוב/כתבי תגובה