גיוס הון לעסקים – איך לעשות את זה בצורה מקצועית

גיוס הון לעסקים – איך לעשות את זה בצורה מקצועית

כשאתם בשלב של הקמת עסק, אתם כמובן צריכים הון להשקעה. אנשים רבים שרוצים להשקיע יותר בעסק שלהם מגייסים הון מאחרים. גיוס הון לעסקים פירושו בעצם גיוס שותפים לעסק. בואו נבין איך עושים את זה בצורה מקצועית.

רגע לפני שנסביר איך נעשה את זה, בוא נראה מהם היתרונות לעומת הסיכונים שבדבר. כשפותחים עסק חדש, אחד הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם זה גיוס ההון הראשוני. לפניכם מספר דרכים למימון פעילותכם העסקית, כגון מימון בנקאי, גיוס הון עצמי ופנייה לגופים ממשלתיים או למשקיעים פרטיים. את דרכי גיוס ההון, יש לקבוע על פי שלבי פיתוח העסק. על פי סוג העסק ומורכבותו, הציפיות מיזמי העסק וכו'.

גיוס ראשוני

גיוס הון לעסקים – בעלי עסק רבים מגייסים את ההון ההתחלתי שלהם מהמעגל הקרוב אליהם. כלומר משקיעים את ההון העצמי שאגרו, נוטלים הלוואות מחברים ובני משפחה. לרוב מדובר בסכומים לא גדולים מידי – עשרות אלפי שקלים, פחות או יותר. סכומים שמספיקים לעסק לבסס את עצמו.

גיוס הון ראשוני לעסקים משמש למטרות שונות. בהתאם לכמות הכסף שגייסתם וצרכי היזמים. החסכונות הפרטיים שלכם שאתם משקיעים בעסק משרתים בדרך כלל את השלמת השירות ותכנון המוצר, נתינת שירותים והתקשרות בהסכם מייסדים. בעיקרון זה משמש לשלבים הראשונים של העסק.

גיוס הון מקצועי

הבנו מה זה גיוס הון לעסקים, נשאר לנו לדעת איך לעשות את זה בצורה מקצועית. כאמור, את הכסף ניתן לגייס ממשקיעים פרטיים, מגופים ממשלתיים או סתם כך מהציבור. כשאתם מגייסים הון מהציבור, אתם כביכול מוכרים אחוזים מהעסק שלכם עבור ההון המושקע.

גיוס הון מהציבור גם הוא על אותו הדרך, אך הוא נעשה לרוב בשלבים המאוחרים יותר של העסק.

למידע נוסף הכנסו לאתר: https://bm-acc.co.il/.

כתוב/כתבי תגובה