מהי חוות דעת אקטוארית ומה הקשר לדיני משפחה?

מהי חוות דעת אקטוארית ומה הקשר לדיני משפחה?

במקרה שבו בני זוג מתגרשים, עליהם לקחת בחשבון חוות דעת אקטוארית, אשר בעזרתה ניתן לבדוק את הרכוש שנצבר במהלך תקופת הזוגיות שלהם ובהתאם לכך לקבוע כיצד הוא יחולק במסגרת הסכם הגירושין. בהתאם לחוק, יש לבצע את הבדיקה הזו בעזרתו של אקטואר אשר מתמחה בהערכת שווי הרכוש.

כמובן שאם אתם רוצים לדעת שאתם נמצאים בצד הנכון ומקבלים בדיוק את מה שמגיע לכם, יהיה כדאי לכם לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום של דיני משפחה, כך שיוכל לעזור לכם ולעשות כל מה שצריך בכדי להקל עליכם מהבחינה הזו. זה בוודאי יוכל לחולל שינוי משמעותי בהתנהלות שלכם.

פונים אל עורך דין לדיני משפחה

כפי שהזכרנו לעיל, בכדי שלא תצטרכו להתמודד עם מצב שבו אתם לא בטוחים מה יהיה כדאי לכם לעשות, יהיה כדאי לכם לחשוב שוב על כל החלטה שלכם ולשים לב שאתם לא מתפשרים על אף אחת ממנה. זה כל מה שעליכם לעשות על מנת להבטיח שאתם שומרים על כל הרכוש שאתם זכאים לו.

עליכם להבין שיש לא מעט פרטים משפטיים שדורשים התייחסות במסגרת הליך גירושין, וזאת במיוחד כאשר מביאים בחשבון את נושא חלוקת הרכוש בין הזוג שבחר להתגרש, כך שכמובן שיהיה כדאי לכם לפנות מומחים שיוכלו לעזור לכם ולעשות כל מה שצריך בכדי להקל עליכם ככל שניתן.

אל תהססו לפעול בנושא

בכדי להבטיח שאתם לא מוותרים על הרכוש שמגיע לכם, כמובן שיהיה כדאי לכם לוודא שאתם בוחרים לעשות משהו בנידון בהקדם האפשרי וללא כל דחיה. רק כך אתם תוכלו לקדם את האינטרסים שלכם ולהביא לכדי שינוי בסיכויים שלכם להפוך את כל ההתמודדות הזו להרבה יותר חיובית.

כמובן שאם לאורך הדרך יש לכם שאלות שאתם לא בטוחים לגביהן, תוכלו פשוט לשאול את עורך הדין, כך שיוכל להמליץ לכם על דרך התנהלות ראויה ולהסביר לכם מה אתם יכולים לעשות בצורה שונה במקרה שלכם, וזאת בכדי לוודא שלבסוף אתם עושים כל מה שאתם יכולים למען שביעות רצונכם.

כתוב/כתבי תגובה