זכויות יוצרים באינטרנט

זכויות יוצרים באינטרנט

הנושא של 'זכויות יוצרים' הינו נושא חשוב מאד עבור הגנה על יזמים, בעלי עסקים, מתכנתים, סופרים, כותבים, ובעצם כל מי שיש לו רעיון יוזמה, תוכן מקורי וכולי. נושא זה מעוגן בחוק והוא נועד להגן על זכויותיו של מי שיצר משהו מקורי כדי שהוא יוכל להרוויח ממנו או יקבל עליו את הקרדיט המגיע לו כרעיונאי מקורי. 

כיום יש עורכי דין מומחים להגנה על זכויות יוצרים באינטרנט שמקנים שירותים ייעוץ וליווי משפטי עבור כל מי שרוצה להגן על זכויותיו ועל קניין רוחני. אבל למי מיועד השירות? הנה הפירוט והמידע: 

למי מיועדת הגנה על זכויות יוצרים באינטרנט?

הגנה ייעוץ וליווי משפטי מתאימים לכל מי שביצע פעולה כמו פרסום תוכן, תמונה, מאמר, ספר, עבודה שהועלתה לרשת האינטרנט וכעת יש איום על זכויות היוצרים של התוכן. כמו למשל במקרה של כותב מאמרים שלא קיבל תשלום על עבודה והעבודה פורסמה. או במידה וסופר העלה תוכן און ליין ומישהו השתמש בתוכן שלו מבלי לתת לו קרדיט. גם שימוש בתמונות מקוריות ללא קרדיט או בקשת רשות: יכולים לגרור תביעה משפטית ובקשת פיצוי עבור הנפגע. 

הגנה כזאת ייעוץ משפטי מתאימים לכותבים, למי שמעבירים קורסים און ליין, למפתחי אפליקציות ותוכנה, לבוני אתרים, לסופרים, לקבלני משנה בתחום האינטרנט, למפיצי תוכן און ליין, עבור חברות קידום אתרים ולמעשה: עבור כל מי שעומד בקריטריונים של ספק, לקוח, איש מקצוע, אומן וכולי שמפיץ תכנים און ליין. 

> קראו על חשיבותם של חוזים למסחר אלקטרוני באינטרנט

מתי כדאי לבחור יעוץ משפטי בנושא של זכויות יוצרים באינטרנט? 

ייעוץ כזה כדאי לקבל במידה והזכויות שלכם הופרו ובמידה וישנם הפסדים או פחות רווחים עקב בעיות של קניין רוחני והגנה על זכויות יוצרים. צרו קשר עם משרד עורכי דין שעוסק בתחום כדי להתייעץ ולעמוד על הזכויות המשפטיות שלכם. 

כתוב/כתבי תגובה