כל הסיכונים שיש בהפרת הסכם.

כל הסיכונים שיש בהפרת הסכם.

הפרת הסכם – עניין מסוכן.

חל איסור על פי חוק להפרת כל הסכם ללא סיבה מוצדקת מטעם בית המשפט הפרת הסכם יכולה להיות בתחומים רבים ומגוונים לדוגמא: חוזה העסקה, חוזה בדירה, גירושין ועוד תחומים רבים בהם האיסור נוגע. הפרת הסכם הינה עבירה על החוק, כמו כן ההפרה יכולה להוביל לתביעה, כתוצאה מכך עלולים להגיע לבית משפט.

מה עושים אם מפרים הסכם?

כפי שנאמר קודם לכן במידה והסכם כלשהו אשר סוכם מראש בנוכחות שני הצדדים מופר במידה מסוימת. סיבת ההפרה תיבחן בבית המשפט אם הסיבה אינה מוצדקת העונש בחוק יכול להוביל לכך כי מפר ההסכם יאלץ לשלם פיצויים רבים עבור הנזק אשר נגרם כתוצאה מהפרת ההסכם. 

עד כמה זה מסוכן להפר הסכם?

הדבר מסוכן מאוד כיוון שבעת הפרת הסכם ישנם הגבלות נוספות כתוצאה מהפרת ההסכם. מעבר להגבלות קיים גם עניין הכספים הרבים אשר מוצאים גם בתור פיצויים וגם תשלום שכר טרחה לעורך דין עבור עבודתו המשפטית. 

יש מי שיעזור בזה.

כאשר נקלעת לסיטואציה בה הפרת הסכם, או להפך כלומר אדם הפר הסכם אשר חתמתם עליו מראש. במקרים כאלו מומלץ מאוד לפנות לעורך דין אשר מתמחה בנושא. עורך הדין יכול לייצג אתכם משפטית וללוות אתכם לאורך כל הדרך. בזכות עורך הדין ניתן לקבל את הפיצוי המקסימלי או לנסות לקבל את העונש המינימלי במידה והפרת הסכם. 

לסיכום.

הפרת הסכם עשויה להוביל לסיבוכים רבים ולא פשוטים כלל. כדי לצאת מהבוץ ולהביא לכך שהפרשה תהיה מאחור, קיים צורך הכרחי לפנות לעורך דין בתחום. רצוי לשכור את שירותיו של עורך דין כדי לקבל ייעוץ ועל מנת להמשיך בשגרה תקינה ללא סיכוני תביעה.
לקבלת ייעוץ משפטי, בקרו באתר: https://www.shlomiweinberg.co.il/

כתוב/כתבי תגובה