גישור לפני גירושין – סוגרים את זה יפה

גישור לפני גירושין – סוגרים את זה יפה

הגירושין שלכם לא חייבים להיגמר באופן צורם אם רק יהיה גישור שיאפשר לכם לסגור את כל הפרטים בהסכמה ולהחליט יחדיו איך לעשות כל דבר. עליכם רק לפנות אל עורכת דין שתוכל להעניק לכם את הסיוע המקצועי הדרוש ולהיות מוסכמת על שני הצדדים.

המגשרת תוכל ללוות אתכם בתהליך כולו ולנסח אתכם הסכם שבתוכו יהיו סעיפים שיתייחסו לכל הנושאים שמסדירים את הליך הגירושין, תוך כדי יצירת מתווה מוסכם בין הצדדים. זוהי דרך נהדרת לסגור גירושין באופן נעים ומבלי שיהיה סכסוך משפטי לא נעים לשני הצדדים.

תסגרו את הליך הגירושין בקלות

אל תקשו על עצמכם מבחינה משפטית וגם תזכרו שלא יהיה כדאי לכם לנסות ולהסתכסך עם הצד השני בהליך הגירושין. אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב משפטי סבוך שלא ציפיתם וכתוצאה מכך להיות הרבה יותר מתוסכלים מכל מה שתצטרכו לעבור. על כן תמיד רצוי לעשות גישור לפני גירושין, במידה וישנה אפשרות להגיע לסיכום הדדי.

כדי להבין האם יש היתכנות לגישור טרם הגירושין, תוכלו להתחיל בכך שתגששו עם הצד השני לגבי העניין ותבררו האם זה משהו שהוא רואה לנכון לעשות. בהתאם לכך תוכלו להחליט האם להמשיך הלאה ולחפש מגשרת שתהיה מוסכמת על שניכם ותעזור לכם להגיע להסכמות בהליך הגירושין.

עורכת דין תדע ללוות אתכם בהליך הגירושין

בעזרתה של עורכת דין ומגשרת אשר בקיאה בהליכי גירושין, תוכלו לעשות גישור לפני גירושין ולקבל הכוונה מקצועית, כך שפשוט תוכלו להבין היטב היכן אתם עומדים ומה אתם יכולים לעשות במצב שלכם. זה ללא ספק יהיה חיוני עבורכם, שכן כך תוכלו להיות במצב אופטימלי ולגמור עם הגירושין בצורה החלקה ביותר בעבור שני הצדדים.

כתוב/כתבי תגובה