סודות בחברה, מה זה אומר?

עליית כלים טכנולוגיים הפכה את הריגול התעשייתי לנחלת העבר עבור רוב החברות. חשוב שנבין כיצד השינוי הזה השפיע על תעשיית האבטחה ומהם הצרכים של לקוחותינו בהקשר זה.

ריגול תעשייתי מתייחס לכל סוגי התקפות סייבר על מכשירים אלקטרוניים כגון מחשבים, סמארטפונים או אפילו מכוניות המשתמשות במערכות אלקטרוניות כדי לשלוט בהן כמו מזגנים, מערכות חימום או אפילו אופנועים. ניתן לחלק את הריגול התעשייתי לשלוש קטגוריות:

ריגול תעשייתי הוא סוג של ריגול או ריגול תעשייתי, שבו סוכנות ביון או שחקן אחר מנסה להשיג מידע על הטכנולוגיה באמצעות האזנה לשיחות על הפעילות והמוצרים של מדינה או ארגון מתחרים. 

מה זה ריגול תעשייתי?

ריגול תעשייתי הוא מצב בו ארגון או אדם גונב סודות מסחריים, קניין רוחני או מידע סודי אחר מהמתחרים שלו. ריגול תעשייתי הוא מונח המשמש בהקשר של אבטחת סייבר. הכוונה היא לחדירת מערכות מחשב על ידי שחקנים זדוניים. המטרה העיקרית של ריגול תעשייתי היא להשיג גישה למידע ונתונים רגישים, כמו גם לשבש או להרוס את הפעילות העסקית.

ריגול תעשייתי הוא סוג של פעולות סמויות, מתוכננות ומכוונות להשגת סודות מסחריים לטובת גורם אחר ובפרט כל מה שקשור לנושא של סודות בחברה

ריגול תעשייתי הוא פעולת ריגול אחר ארגון על ידי גורם חיצוני שיש לו גישה למידע או שיכול לקבל גישה אליו. במילים אחרות, ריגול תעשייתי הוא כאשר אדם מבחוץ מקבל גישה למידע ששייך לארגון אחר. ריגול תעשייתי הוא סוג של ריגול סייבר הכולל גניבת סודות מסחריים, קניין רוחני ומידע סודי אחר מארגון. ריגול תעשייתי הוא סוג של פעולה סמויה הנעשית על ידי מדינה או ארגון אחד נגד אחר. זה יכול להיעשות בדרכים שונות כמו גניבת נתונים, נתוני ייצור, גניבת סודות מסחריים וכו'.

כתוב/כתבי תגובה