מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין תעבורה גם במקרים פשוטים כמו דוח מהירות

מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין תעבורה גם במקרים פשוטים כמו דוח מהירות

אורח החיים במדינת ישראל הוא מאוד קדחתני. בעלי המשפחות עמוסים לעייפה כל הזמן בכל מיני סוגים של תשלומי חובה עד כי אין להם זמן נוסף שבו הם באמת יכולים לעבור על פני כל סוגי החיובים ולוודא כי כל סכום הוא נכון ולא נגבה בצורה שגויה או גבוהה מידי.

גם כשאר שוטר עוצר בעל רכב בגין נסיעה במהירות גבוהה, בהחלט יכולה להיות סיטואציה שבה הנהג נסע כהלכה והדוח מקורו בשגיאה. מה כדאי לעשות מאותו רגע והלאה? זו אכן נקודה חשובה למחשבה, שכן לכל אקט שיבצע הנהג תהיה השלכה בשלב מוקדם או מאוחר.

דברים שמצטברים לרעת הנהג

לא הרבה אנשים נותנים את דעתם לעניין בשל כל מה שקורה באופן שוטף בחיים של כל אחד עם יותר מידי התעסקויות בדברים גדולים וקטנים כאחד, אבל לאחר שיש כמה וכמה סוגים של דוחות בתחום התעבורה עבור נהג, הדבר יכול לפגוע בצורה לא נעימה לאחר שהוא כבר צבר כמה דוחות שכאלה מבלי שהוא שם לב לכך.

אדם יש לו יש כמה וכמה דוחות יכול להיות כזה אשר בסופו של דבר מגיע אל נקודות רבות שנצברות לרעתו, עם סיכוי גבוה להגעה אל מצב של שלילה של הרישיון נהיגה שלו, כך יכולים להבין את החשיבות של ביטול כל דבר שנעשה בצורה שגויה ולנהל את הרישומים הכוזבים על ידי ביטולם בסיוע של עו"ד מיומן.

למה לשלם כסף על לא עוול

מעבר לכל העניין הזה של שיטת הניקוד במדינת ישראל, יש גם את העניין הזה שאי אשפר להתעלם ממנו וזה הרישום של דוח מהירות שיכול להיות שגוי בכלל. טעויות של מכמונת מהירות היא דבר שאולי לא מתרחש בשגרה אבל בהחלט יכול להיות קיים, וזה תמיד חשוב להתייעץ מול עורך דין תעבורה כאשר בטוחים שהדוח ניתן כשאר הנהיגה לא הייתה מעבר למהירות המותרת באותו אזור שבו נסע הנהג. במקום לקבל את הדין ולשלם דוח שלוקח כסף מהכיס של הנהג, עדיף להילחם עבור הכסף הזה ולא לחלק אותו כך סתם למדינה.

כתוב/כתבי תגובה