למה חשוב להתייעץ עם עורך דין טרם תביעה בגין ליקוי בניה

למה חשוב להתייעץ עם עורך דין טרם תביעה בגין ליקוי בניה

עולם הנדל"ן ההולך ומתפתח, השקעות נדלן כמו גם פיתוח הבנייה: הפכו לפופולאריים במיוחד בארץ בעיקר בשל כך שכיום בעקבות השבחת נכסים ובנייה אפשר ליהנות מרווחים, השקעות נבונות ותשואות גבוהות.

עם זאת בכל הנוגע לבנייה, לא תמיד ניתן לקבל את הרישיונות הדרושים לביצוע המשימות השונות, כמו גם שלעיתים ישנן חגירות וליקויי בנייה, כאשר במקרים בהם הבנייה יצאה לפועל למרות התנגדות הרשויות המקומיות – קבלנים ואנשים פרטיים עלולים למצוא את עצמם מסובכים עקב ליקוי בנייה עם תביעה שהוגשה נגדם או נגד החברה הקבלנית המבצעת.

אבל מדוע כאשר נמצאים בקלחת של תביעה מסוג זה חשוב להתייעץ עם עורך דין המומחה בתחום?

אם אתם או החברה שלכם נמצאת במהלכה של תביעה בגין ליקוי בנייה, אם הוגש נגדכם כתב אישור או שקיבלתם זימון לבית המשפט: חשוב תמיד לבחור באיש מקצוע שמכיר את הערכאות המשפטיות ויוכל לסייע לכם להיחלץ מהתביעה, להגיע לפשרה או במידה ואתם מרגישים שהצדק בידכם – אף יוכל לייעץ לכם בזמן התביעה ולייצג אתכם בבית המשפט.

עורכי דין המתמחים בתחום הנדל"ן" הם כאלה שיש להם ידע מעשי והם יודעים כיצד לעבוד ולהתנהל מול מערכת בתי המשפט או הגורמים התובעים.

עורכי דין מסוג זה יוכל לייצג אתכם גם במקרה של תביעות שהוגשו מאנשים פרטיים שטוענים כי ישנם ליקויי בנייה.

בנוסף עורכי דין העסוקים בתחום יוכלו לייצג גם לקוחות פרטיים שרוצים לבצוע קבלן, יזם או כל איש מקצוע שביצע את הבנייה הצורה לקויה ולא בטיחותית כמו גם שניתן למצוא עורכי דין המתמחים בייצוג קבוצות רכישה, יזמי נדל"ן ולקוחות פרטיים.

כיצד בוחרים עורך דין מעולה?

על מנת לבחור עורך דין טוב העוסק בתחום, יש לשים בל כי אתם בוחרים כזה שיש לו ידע רב בתחום, כי הוא יודע להעניק פתרונות, כי יש לו הצלחות בתחום הנדל"ן ובנייה והוא כזה שיודע כיצד להתנהל בבית המשפט. בכך תוכלו להתמודד עם כל תביעה, בין אם אתם אלה שנתבעים לבין אם אתם התובעים.

למידע נוסף על עורך דין בנושא ליקויי בניה.

 

כתוב/כתבי תגובה