במה עוסק עו"ד מסחרי

במה עוסק עו"ד מסחרי

אם אתם בעלי חברות, עסקים, אם יש לכם פטנט או אמצעה, כמו גם במידה ואתם עוסקים ביוזמות שונות – חשוב שתדעו מהם עיקרי עיסוקו של עורך דין מקצועי העוסק במסחר, שכן איש מקצוע זה ילווה אתכם לכל אורך הקריירה שלכם ובזמנים קשים.

כיום ישנם שלל בעלי עסקים, בעלי חברות וארגונים, יזמים ומשקיעים אשר מחפשים שירותים של עורכי דין מקצועיים העוסקים בתחום המסחרי. אבל מה צריך לדעת על הנושא? הכל בהמשך.

עורך דין מסחרי הוא כזה שנודע לאפשר מגוון שירותים לבעלי עסקים. עורכי דין העוסקים בתחום, מבצעים שלל פעולות כמו ניהול וייצוג בעלי עסקים, ליווי מנהלי ארגונים, בעלי חברות ויצרנים, הם מאפשרים הגנה על זכויות יוצרים, עוסקים בקניין רוחני, הגנה על מותגים, רעיונות וסימני מסחר, הם מלווים חברות בעת הליכים משפטיים או עסקיים כמו גם מספקים ייעוץ משפטי ליזמים, לחברות מסחריות, ייעוץ לאנשים פרטיים, הקמת חברות אינטרנט והייטק, כמו גם שהם מלווים הקמת מיזמים, חברות הייטק וסטארט אפים.

משרד עורכי דין יוסי סיוון ושות’ לדוגמא, עוסק בכל דיני הקניין הרוחני, סימני המסחר הגנה על זכויות ועוד, בכל הנוגע לניהול מוצרים תעשייתיים, תהליכי מסחר וקמעונאות, תוכנות מחשב, ייצוג חברות אינטרנט ותקשורת, כמו גם ייצוג אמנים ובעלי מקצוע מתחומים שונים במהלך ניהול עניינים מסחריים, כמו גם בבית המשפט.

שירותים אשר מקנים עורכי דין מסחריים ללקוחות

עורכי דין מסחריים מקנים ללקוחות מגוון שירותים בניהם: ניהול חוזים, ניהול סודות מסחריים, הגנה על זכויות יוצרים, הקמת חברות, ייצוג בדיני אינטרנט, הגנה על סימני מסחר, הגנה על מותגים, ביצוע תהליכי שותפות, ביצוע עסקאות כחוק ועוד.

כאשר אתם מחפשים אחר עורך דין טוב שייצג וילווה אתכם בכל התהליכים, שימו לב כי מדובר בעורך דין שמקנה את כל השירותים שהזכרנו, תוך שאתם בוחרים איש מקצוע שיאפשר שירות אישי, מקצועי ונכון.

כתוב/כתבי תגובה