הטבלה לא משקרת – הכירו את טבלת השכר של אולג'ובס

הטבלה לא משקרת – הכירו את טבלת השכר של אולג'ובס

טבלת השכר של אולג'ובס היא כלי עבודה ומדידה מצוין עבור כל עובד ללא קשר למקום העבודה שלו. כאן כל אחד יחפש את הנתונים אשר מתאימים לתפקידו ולכישוריו ויבין מהו השכר שהוא אמור לקבל.

הטבלה נמדדת מתוך מידע רב אשר מתקבל מעובדים שונים במקומות עבודה רבים כך שהיא נותנת תמונה מאד נכונה של המצב במשק.

קביעת שכר העבודה

כאשר עובד מתקבל למקום עבודה נקבע לו שכר מסוים, עם השנים יש מקומות עבודה אשר מעלים את השכר ויש מקומות שאינם משנים את השכר שנקבע. במקומות הללו השכר נשחק עם הזמן וזאת במקביל למיומנות שהעובד רוכש, דבר אשר בדרך כלל משפר את היכולות ומעשיר את הניסיון שלו.

טבלה של רמות השכר 

הטבלה המקצועית מחולקת על פי סווגים כמו מהנדסים, אדמיניסטרציה, כספים ועוד. בתוך הסיווגים קיימים תתי תחומים כדי להקיף את כל האפשרויות וסוגי התפקידים. לכל אחד מהם רשום את ממוצע השכר בין הסכום הנמוך ביותר לסכום הגבוה ביותר. השוני נובע מכישורי העובד ומרמת המשכל שלו. בעמודות הבאות יירשם השכר על פי שנות הוותק שלו, אם הוא בעל ניסיון עד שלש שנים, עד שש שנים וכו'. ככל שהוותק הוא גבוה יותר, כך גם השכר גבוה אמור להיות גבוה יותר.

הטבלה הזו עושה סדר לכל אדם. הוא רואה את השכר ברוטו אשר הוא אמור לקבל מול השכר ברוטו שהוא אמור לקבל בהתאם ליכולות שלו, לניסיון ולוותק. 

ללוח המשרות החמות בקו באתרינו: https://www.alljobs.co.il/

חשיבה על שינוי במקום העבודה 

האינפורמציה המקצועית מחזקת חשיבה של עובד אשר הרגיש כבר תקופה ארוכה שהשכר שלו נמוך ביחס לשכרם של בעלי תפקיד זהה אשר עובדים במקומות עבודה אחרים. יש לו כעת גושפנקא לפנות למנהלים כדי לבקשה העלאה בשכר בהתאם לממוצע השכר במשרה זו.

באופן טבעי, כל אדם מעוניין לקבל את השכר המגיע לו ולכן הטבלה מדרבנת אותו לבצע צעדים המתבקשים עקב כך כמו בקשה להעלאת שכר או מעבר למקום עבודה אחר, תוך בקשת שכר בגובה המתאים לתפקידו. 

כתוב/כתבי תגובה