פגיעה בתאונה – כך תפעלו נכון במקרה של פגיעה באדם עקב תאונה

הנהיגה ברכב היא חלק מהחיים שלנו. כל יום עבודה וכל יום של חופשה כמעט מתחילים בהתנעה של הרכב ויציאה לדרכים. כל נסיעה מלווה בתקווה שהיא תסתיים בשלום, ותחזרו לביתכם לחיים ולשלום. אבל אי אפשר להתעלם מכך שנסיעות עלולות להסתיים באסון. תאונות דרכים הם חלק בלתי נפרד מהחיים, ולמרבה הצער הם גובים מחיר יקר מאוד. כל אחד מקווה שהוא לא יהיה חלק מהסטטיסטיקות בעניין – לא מצד הפוגע ולא מצד הנפגע. אבל זה בהחלט יכול לקרות לכל נהג. הוא יוצא לנסיעה שגרתית ומוצא את עצמו מעורב בתאונה.

ההתמודדות מול מצב כזה

כאשר נהג מתמודד עם מציאות כזו בה הוא הפוגע הוא ניצב בפני קושי של ממש. כי הוא עתיד לעמוד לדין ולשלם מחיר על התאונה שהוא ביצע. כמובן שככל שהנזק היה חמור יותר כך העונש יהיה גדול יותר. כמו כן יש להבין כי ככל שהאשמה תלויה בנהג – כך יחמירו עם העונש שלו. אז מה באמת עושים? איך מתכוננים לחקירה? ומה אפשר לעשות כדי להפחית את חומרת העונש? אז זהו, שאם אתם נתקלים במצב כזה אתם צריכים לדעת מה עושים ומה לא. כי אפשר בהחלט להפחית את חומרת העונש ולמנוע נזקים משמעותיים.

איך אפשר לצלוח את המשבר בקלות?

גורם מקצועי מתחום עריכת הדין בתחום התעבורה כמו דנה דוד יוכל לעזור לכם לעבור את השלב הזה בצורה קלה יותר. כיצד? יש לדעת שכאשר מכירים את ההתנהלות ואת החוקים אפשר לעבור את התהליך בצורה קלה יותר. כי נהג שעומד לדין צריך להיות מודע לזכויות שלו. ליכולת שלו לקבל סיוע מעו"ד מומחה ולהפחית את התוצאות של הפגיעה בתאונה

כתוב/כתבי תגובה