מימוש זכויות רפואיות

מימוש זכויות רפואיות

אף אחד מאיתנו לא אוהב לחשוב על מצבים קטסטרופליים כמו מחלה קשה, נכות או פציעה חמורה אך חשוב לדעת שאם חלילה נגיע  לאחד מהמצבים האלה, עומדות לרשותנו זכויות שיכולות לסייע ולהקל את ההסתגלות למצב החדש.

זכות לפיצוי ותגמול

במדינת ישראל עומדת הזכות לפיצוי ותגמול לכל אחד שחווה אירוע שהשאיר פציעה, נכות או התמודדות עם מחלה קשה. פיצויים אלה אמורים להוות רשת תמיכה כלכלית לתקופה הקשה, בין שהיא זמנית או לכל החיים. הזכויות העומדות לרשות האזרחים למימוש הן רבות מכפי שרוב הציבור יודע. ביניהן נמצאות זכויות כמו קצבת נכות כללית, קצבת נכות מהעבודה, קצבת ילד נכה, פטור ממס הכנסה ועוד.

מדוע מתקשים לממש את הזכויות

רבים מהאנשים לא מממשים את זכויותיהם לפיצוי מהמדינה. חלקם בשל מצבם הרגשי או הפיזי בעקבות אירוע שחוו וחלקם בגלל חוסר בידע ובמידע הנדרש לתהליך שכזה. בקשה לפיצוי, או תביעה לביטוח לאומי, כרוכה בהצגת מסמכים רבים והליכים בירוקרטיים שמקשים על האדם את התהליך ורובם פשוט מוותרים ומפסידים לא מעט קצבאות וכספים המגיעים להם. לפעמים גם קרובי משפחה המעוניינים לעזור אינם בקיאים בנושא.

חברות מתמחות

יתרונן של החברות המתמחות בהגשת תביעות ובקשות לפיצויים הוא במקצועיות שלהן ובהתמצאות בגופים ובמסמכים הנדרשים להגשת תביעה כמו ביטוח לאומי, מס הכנסה, משרדים ממשלתיים וכו'.

חברה מקצועית המלווה את תביעתכם תוכל לייעץ לכם על סמך ניסיונה והיכרותה עם מקרים דומים שבהם טיפלה, אנשי המקצוע ידעו לבקש מכם את המסמכים המדויקים לתביעתכם ואף לעזור לכם בהשגתם.

כדי להבין את כדאיות התביעה הייעוץ הראשוני הוא ללא תשלום, איש המקצוע יבדוק מה הן הזכויות הרלוונטיות והאפשרויות לפיצוי המגיעות למטופל ובהתאם יציע כיצד לפעול.

כתוב/כתבי תגובה