גירושין בהסכמה – איך לעשות את זה בצורה הכי טובה?

גירושין בהסכמה – איך לעשות את זה בצורה הכי טובה?

הליך הגירושין הוא לא דבר נעים, לא עבורכם ובוודאי לא עבור הילדים שלכם אם יש כאלה הכלולים גם בסיפור. להגיע לידי הסכמה להתגרש ככל הנראה נובעת לרוב ממריבות וויכוחים בלתי פוסקים, אי הסכמה וחוסר התאמה זוגית המתגלה לאורך השנים או שהזוג פשוט מרגיש שהוא אינו יכול לחיות יותר יחד. כך או כך מדובר בהליך לא נעים מבחינה אישית ונפשית ולרוב הוא מסתיים גם ביישוב הסכסוכים בבית המשפט כאשר השניים סובלים מגזר של זמן, משאבים, אנרגיה והוצאות כספיות בכל דיון ודיון. כדי לחסוך חלק מההוצאות, הזמן והאנרגיות שבהליך ניתן לבצע הליך מהיר יותר של גירושין בהסכמה.

מה הכוונה גירושין בהסכמה?

במהלך הליך הגירושין כל צד ינסה בדרך כלל למשוך לצד שלו ולהשיג את הטוב ביותר עבורו. זה עשוי לגרור מלחמה בין שני הצדדים בבית משפט ולרדת לפסים לא נעימים. כמובן גם למשוך את קבלת הגט והפרידה זמן רב. גירושין בהסכמה הוא הליך שבו שני הצדדים משתמשים בשירות גישור גירושין באמצעות עו"ד המתמחה בתחום המגשר בין הצדדים להגיע לידי הסכמה הוגנת וכך לפתור את הקונפליקטים בצורה נעימה, מכובדת, יעילה במיוחדת וכמובן חסכונית לשני הצדדים.

מדוע חשוב להתגרש בהסכמה הדדית?

הליך הגירושין יכול להוציא אתכם לדרך חדשה ויכול להשאיר צלקת לזמן רב. על כן ככל שתקבלו את המצב החדש בצורה הטובה ביותר ובהנחה שניסיתם לפתור את הבעיות ולא הצלחתם, החלטתם להתגרש באופן סופי, אתם בוודאי רוצים לסיים עם זה כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות מלחמות לא נעימות והוצאות כספיות. במידה ומעורבים בתהליך גם ילדים הרי שזה עשוי לגרום להם נזק פסיכולוגי גדול מאוד ולכן במקרה כזה זה אפילו חשוב יותר. באמצעות גירושין בהסכמה תוכלו לסיים את ההליך מהר, ליישב מחלוקות בנושא חלוקת רכוש, כסף ומשומרת על הילדים בצורה מכבדת ומסודרת ולצאת לדרך חדשה בצורה נעימה יותר.

כתוב/כתבי תגובה