ביטול צוואה – כך עושים זאת

ביטול צוואה – כך עושים זאת

כתבתם צוואה ואתם רוצים לבטל אותה? או שאולי ההורים שלכם כתבו צוואה, הם הלכו לעולמם וכעת אתם רוצים להתנגד למה שכתוב באותה צוואה? חשוב שתדעו: מדובר על תחום סבוך ביותר שדרושה בו מקצועיות לכל דבר ועניין. יחד עם זאת, בעזרת אנשי המקצוע הנכונים תצליחו בוודאי לבטל את הצוואה כפי שרציתם.

למה ביטול צוואה דורש עו"ד?

חשוב להבין שלמרות שניתן לבטל צוואה, לא תמיד זה כל כך פשוט. העניין, כמובן, הולך ונהיה מורכב יותר אם יש עוד יורשים שמעוניינים גם הם באותה צוואה. יתרה מכך, אם אתם כותבים צוואה ביחד, כזוג נשוי, ואחד מהם מעוניין לעשות שינוי שהשני לא רוצה בו, הרי שהדברים עוד יותר מסתבכים.

לכן, בכל המקרים האלה ובעוד מקרים רבים אחרים הקשורים לנושא, כדאי יהיה להתייעץ עם עו"ד מוסמך. למעשה, כאשר מדברים על ביטול צוואה – כך עושים זאת, אין ספק שהנוכחות של עורך דין היא חלק בלתי נפרד מהתהליך כולו.

כך בוחרים היום עו"ד

בין אם אתם זקוקים לשירות בנושא של ביטול צוואה ובין אם אתם צריכים לבצע כל פעולה אחרת של ביטול חוזה כזה או אחר, יש לבדוק באיזה עו"ד אתם בוחרים. נסו לברר תחילה האם הוא:

  • מנוסה ומקצועי
  • מוכר
  • בעל מוניטין
  • זמין עבורכם

ובעיקר, כאשר אתם יושבים מולו במשרדו, עד כמה אתם באמת מרגישים שתוכלו לסמוך עליו?

כמה יעלה לכם התהליך עצמו?

זה ברור שאם אתם פונים אל משרד עו"ד בראל לצורך ביטול צוואה, הוא יגבה מכם כסף תמורת השירות שהוא מציע לכם. יחד עם זאת, ניתן לראות שיש היום לא מעט עורכי דין העוסקים בתחום הזה ולכן טבעי שהמחירים יהיו תחרותיים. מבחינתכם זה אומר שכדאי לעשות השוואת מחירים שכן בצורה כזאת תוכלו לחסוך ולא לשלם סכום מופקע על ביטול הצוואה.

כתוב/כתבי תגובה