נהיגה בשלילה – למה אנשים חושבים שזה לא נורא

אנחנו חיים במדינה כזו בה כולם אוהבים להגיד לעיתים קרובות: יהיה בסדר. המחשבה הזו שהכל יהיה בסדר בנוסף לטמפרמנט הישראלי, מביא רבים פשוט לעבור על החוק. על פניו נהיגה בשלילה היא משהו אולי מרגש, כזה שרבים חושבים שהוא לא כזה נורא, וודאי אם השלילה הייתה סביב אירוע שהנהג מחשיב אותו כשולי. אבל האמת היא כי מדובר על עבירה על החוק לכל דבר ומה שעלול להביא לעונשים וקנסות כבדים. לעומת זאת, אנחנו כאן כדי לתת ייעוץ משפטי וכדי לעזור לכל מי שעבר על החוק גם אם לא בכוונה. אנחנו כמובן לא מעודדים עבירה על החוק, אנחנו כן נמצאים כאן משום שאנחנו מאמינים כי לכל אזרח במדינת ישראל יש את הזכות להגן על עצמו בפני החוק. 

תמיד יש מה לעשות 

כמו שאתם יודעים היטב המציאות היא מושג אפור. הרבה פעמים יש נהגים מצויינים שנמצאים תחת שלילה בגלל מגוון גדול של סיבות. במקרים מסוימים יש מי שמחליטים לנהוג בכל זאת, אם זה כדי להביא את הילד מהחוג או משום שמדובר על מקרה בו הם רוצים להגיע במהירות ועוברים על הכללים מתוך לחץ. אנחנו נמצאים כאן כדי להגיד כי גם אם קיבלתם דוח ונכנסים לסחרור משפטי, תמיד יש מה לעשות. המציאות האפורה נותנת פתחי יציאה רבים ואנחנו, בתפקידו, אחראים למצוא את כל אותן פרצות שיאפשרו לכם למצוא את הדרך שלכם לקבל את הזכויות שלכם. 

אתם מוזמנים לפנות אל דנה דוד עו"ד תעבורה , העוסקת בתחום כבר שנים ארוכות ומבינה בדיוק מה האתגרים איתם אתם מתמודדים. ביחד, נבין בדיוק באיזה מקרה מדובר ונכין את קו ההגנה שלכם בפני בית המשפט לתעבורה.

כתוב/כתבי תגובה