מחפשים שותף להורות משותפת? בדקו על גישור להורים פוטנציאליים

חיפוש שותף למטרת הורות משותפת יכול להיות תהליך ארוך מתסכל ולצערנו רבים אשר חוו אותו לא הצליחו במשימה. במאמר זה נספק לכם מידע אודות שירות גישור להורים פוטנציאליים ככלי נפלא לכבוש את המטרה של מציאת שותף להורות משותפת. קריאה נעימה.

הורות משותפת – אפשרויות

לא מעט אנשים מגיעים לגיל מסוים בו הם יודעים שהם מעוניינים להפוך להורים, אך מה שעוצר אותם היא העובדה שהם לא מצאו פרטנר/ית או לא מעוניינים לגור בזוגיות. אם עד היום חלק מאותם אנשים ויתרו על הורות, בשנים האחרונות קיימת אפשרות חדשה של הורות משותפת במודל מובנה שמבטיח לרוב, הצלחה.

נכון להיום, ניתן לבחור האם מעוניינים בהורות משותפת בזוגיות או הורות משותפת ללא זוגיות וכל אחד צריך להחליט האם הוא מעוניין למצוא את השותף להורות לבד באופן עצמאי או שמא הוא מעוניין באחוזי הצלחה גבוהים יותר ולכן הוא מעדיף לפנות אל מרכז המאגד מומחים להורות משותפת.  

תהליך מסודר למציאת ההורה המשותף

ההחלטה להיעזר בשירות הורות משותפת במסלול המהיר תוביל לעיתים להגדלת הסיכויים ם למציאת שותף לסוג ההורות בה מעוניינים. בנוסף, התהליך יעשה באופן מוסדר ומבונה ויערב תהליך גישור להורים פוטנציאליים. השלבים הם:

  • פגישת היכרות – בה צוות המכון יקשיב לרצונות, לדרישות ולציפיות שלכם. באם יש התאמה וחיבור ביניכם לבין אותם אנשי מקצוע מומחים, ניתן להתחיל את הדרך.
  • פגישה עם פסיכולוגית – אשר תערוך היכרות אתכם ותלמד אתכם. חשוב לדעת שלא מדובר על מבחן, אלא על היכרות למטרת התרשמות והתאמה בשלב מאוחר יותר בתהליך.
  • הדרכה למציאת התאמה – בשלב ההתחלתי תתבקשו למלא שאלונים ולעבור אבחון אישי וזאת על מנת להחליט מי יהיו האפשרויות המתאימות ביותר עבורכם. לאחר המסקנות, תעברו הדרכה לגבי תהליך הדייטינג, כלומר חיפוש שותף להורות משותפת.
  • התאמה – לאחר מציאת אותו הורה המתאים למימוש ההורות המשותפת, יתחילו פגישות זוגיות שעיקרן היכרות, בניית קשר ועוד. כאן מדובר על גישור להורים פוטנציאליים, תהליך שיכלול מפגשים הכוללים הכוונה וכלים לבניית התא המשפחתי. נושאים נוספים שיועלו במהלך הגישור יהיו הסדרי משמורת, הוצאות כלכליות, חגים וחופשות, סיוע במהלך הריון, סוג החינוך בו מעוניינים ועוד.
  • הסכם משפטי – לאחר הגישור והתאם לכל מה שהוסכם, הזוג יחתום על מסמך משפטי אצל עורכת הדין שעיקרו הסכם משמורת משותפת.

כתוב/כתבי תגובה