הליך גירושין בהסכמה

הליך גירושין בהסכמה הינו הליך משפטי מורכב ביותר, הכולל היבטים שונים של החוק. גירושין הוא הליך משפטי המאפשר לאדם אחד להיפרד מהאחר. הליך גירושין הוא הליך משפטי המשמש לפירוק כל סוג של נישואין. זה יכול להיעשות על ידי שני הצדדים או רק צד אחד. לכל צד יש את הזכויות והחובות שלו בתהליך זה.

בית הדין מחליט על תנאי הגירושין, כיצד יתבצעו, מי ישלם את החשבונות ומה יעלה בגורל הילדים אם יהיו כאלה. היא גם מחליטה כמה זמן כל צד צריך לבלות עם ילדיו לפני שמתגרשים.

עם זאת, ישנן דרכים רבות אחרות שבהן אנשים יכולים להתגרש מבלי לפנות לבית המשפט, כגון בהסכמה הדדית או באמצעות גישור. למעשה, ישנן דרכים רבות בהן זוגות יכולים להתגרש מבלי לפנות לבית המשפט ועדיין לשמור על זכויותיהם כמו גם על נכסיהם במהלך התהליך.

למה חשוב לעשות את זה בהסכמה? 

כפי שאנו יודעים שרוב האנשים לא אוהבים ללכת לבית המשפט כשזה מגיע להתגרש; הם מעדיפים שיטות חלופיות כמו גישור או הסכמה לתנאים שיושגו ביניהם. זו הסיבה שזה הפך נפוץ יותר לזוגות שרוצים להתגרש אבל לא רוצים את כל הטרחה של פנייה לבית המשפט עם עורך הדין שלהם נוכח, ובמקום זאת בוחרים באפשרויות אחרות כמו גישור או הסכמה לתנאים שיושגו ביניהם

הליך הגירושין עלול להסתבך במידה ויש ילדים מעורבים וההורים אינם מסכימים כיצד יש לחלק את הכסף. ייתכנו גם בעיות סביב בעלות על נכס, דיור ונושאים אחרים. התהליך עשוי להימשך יותר משישה חודשים כדי להשלים כאשר אין נישואים חוקיים או איחוד אזרחי.

אם אתה רוצה להימנע מכל הבעיות הללו ולוודא שהכל יעבור חלק בצד שלך, אז אתה צריך מומחה שייעץ לך בתהליך של לעבור את הכל מתוך ראייה אובייקטיבית של איך הדברים צריכים להיעשות על פי שלך צרכים ורצונות. זה מה שאנחנו עושים בעורך דין גירושין בלונדון – אנחנו עוזרים לזוגות כמוכם להחזיר את חייהם למסלולם אחרי שהם נפרדו

כתוב/כתבי תגובה