דרכון ליטאי, כך תקבלו אותו בלי בעיות

יבשת אירופה היא גם ביתם של כמה מהערים החשובות ביותר וגם של חלק מהמדינות עם הכלכלות החזקות בעולם ולכן יש ביקוש גדול לדרכון אירופאי משום שהוא מאפשר מגוון הזדמנויות.

אירופה מכונה לעתים קרובות גשר בין מזרח למערב והיא הייתה צומת דרכים במשך מאות שנים, כאשר תרבויות מאסיה, אפריקה ואמריקה הלטינית נפגשות באירופה וכך בעצם נבנתה חשיבותה של אירופה ועוצמתה שהן קיימות עד היום ועד היום זהו אזור חשוב ומאוד איתן מבחינה הכלכלה העולמית.

היבשת עברה שינויים רבים מאז הקמתה וגם כיום, אירופה ממשיכה להיות חלק חשוב מהכלכלה והתרבות העולמית וכך היא נראית גם בעיני הישראלים שרואים בה יעד חשוב ובעל השפעה וכזה שיכול גם להטיב עם ההווה והעתיד שלהם, מה גם שלישראלים רבים מאוד יש שורשים באירופה ולחלקם אף הורים שנולדו ואירופה ובזכות אותם שורשים הם יכולים בתנאים שונים גם להשיג דרכון אירופאי.

האיחוד האירופי (EU) נתפס לעתים קרובות כאזור המתקדם והמפותח ביותר בעולם והמדיניות השאפתנית של האיגוד הפכה אותו ליעד אטרקטיבי עבור מהגרים, כאשר אחד היעדים האטרקטייבים מבחינה זו היא גם ליטא ולכן ישראלים מתעניינים בקבלת דרכון ליטאי.

איך אפשר לקבל דרכון ליטאי?

כפי שכבר הבנתם ממאמר זה, דרכון שהוא ליטאי – אירופאי הוא אחד הדרכונים המבוקשים ביותר בעולם ורבים מתעניינים בקבלה של אזרחות ליטאית, גם בקרב ישראלים וגם בקרב זרים ממקומות שונים בעולם.

מכיוון שליטא חברה באיחוד האירופי כבר זמן רב, האזרחים של ליטא הם גם חלק מהאיחוד האירופי ולכן דרכון שהוא ליטאי-אירופאי מאפשר למי שאוחז בו לגור בכל אחת מ-28 המדינות שהן חברות באיחוד האירופאי, לעבוד בכל אחת ממדינות אלו ללא הגבלה ומעבר חופשי בין המדינות באיחוד האירופאי.

אתם יכולים לפנות לעורך דין שעוסק בתחום זה על מנת לבדוק את זכאותכם לדרכון ליטאי.

כתוב/כתבי תגובה