גישור גירושין – כל מה שחשוב לדעת

גישור בזמן גירושין הוא הליך שיכול לסייע לזוגות להגיע להסכמה על תנאי הגירושין מבלי שייאלצו לעבור מאבק ממושך ויקר בבית המשפט. מדובר בשימוש במגשר צד ג' ניטרלי שיסייע לבני הזוג להגיע להסכמה בעניינים כמו חלוקת נכסים, משמורת ילדים ונושאים נוספים הקשורים לגירושין. מאמר זה ידון מהו גישור לזוגות וכיצד הוא יכול להועיל לעוברים גירושין.

אז במה בעצם מדובר? ומדוע אנשים מעדיפים לגשר ולא להגיע לבית המשפט? 

גישור באמצעות מגשר גירושין מקצועי הוא הליך המסייע לזוגות להגיע להסכמה על תנאי הגירושין ללא צורך לעבור הליך משפטי ארוך ויקר. גישור יכול להועיל לשני הצדדים שכן הוא מאפשר להם לדון בנושאים בסביבה בטוחה וניטרלית, בעזרת מגשר מיומן. זה גם נותן לזוגות אפשרות לפתור סכסוכים מבלי לערב עורכי דין או לעבור הליכים ממושכים בבית המשפט. 

גישור הוא חלופה פופולרית יותר ויותר להליכי גירושין מסורתיים. הוא מספק לזוגות הזדמנות לברר את ההבדלים ביניהם בסביבה בטוחה, לא יריבות, בעזרת מתווך מיומן. תהליך זה יכול להיות פחות יקר וגוזל זמן מאשר לעבור לבית המשפט והוא יכול גם להצליח יותר בסיוע לזוגות להגיע להסכמה המתאימה לשני הצדדים. 

אז אם נרצה לסכם את העניין נוכל לומר כי  גישור הוא אלטרנטיבה לליטיגציה מסורתית וניתן להשתמש בה כדי לפתור בעיות כמו משמורת ילדים, חלוקת נכסים ומזונות. הגישור מתבצע על ידי מגשר צד שלישי ניטרלי המאפשר את התקשורת בין שני הצדדים על מנת לסייע להם להגיע להסכמה, בדקו בקישור https://motty-gishur.com/?p=535. מטרת הגישור היא להגיע לתוצאה מועילה הדדית עבור שני הצדדים מבלי לעבור את מערכת המשפט. על ידי עבודה משותפת בגישור, זוגות יכולים לחסוך זמן, כסף ולחץ תוך השגת פתרון ידידותי לגירושין.

כתוב/כתבי תגובה