איך לקבל פיצויים מגרמניה

את מה שקרה לפני פחות ממאה שנה בגרמניה, אף אחד לא שכח. אבל נושאים של פיצויים מגרמניה על אותן זוועות, עלולים להשכחת , להגיע למקום לא נכון או ליפול בין הכיסאות. חוק פיצויים מגרמניה הוא כזה שחשוב להכיר וגם להבין איך מגישים תביעה לפיצויים מגרמניה או האם מגיעים פיצויים לדור שני של ניצולי שואה. בכול מקרה, הנה מידע כללי על הנושא שיכול להיות לכם לעזר:

החוק שנחקק בשנת 1975 קבע כי גרמניה תשלום פיצויים לניצולי שואה, לבני זוגם וגם ליורשים של ניצולי שואה. ממשלת גרמניה חתמה על הסכם עם ישראל שהחל משנה זאת הממשלה הגרמנית תשלום גמלאות ליהודים שחיו בגרמניה, קצבת זקנה וקצבאות שארים. כיום לצערנו רבים מהניצולים כבר אינם בחיים, אבל עדיין ישנם ניצולים שזקוקים לסיוע בקבלת הפיצויים והזכויות וגם בני זוג או יורשים של ניצולים וכאן דרושה תביעת ביטוח לאומי ישראלי שיבקש עבורכם או עבור האדם שיש לו את הזכות – לקבל את הקצבה מגרמניה. 

להגשת תביעה לפיצויים בגרמניה >>>

אז איך אפשר לקבל פיצויים מגרמניה? הנה כמה דרכים:

פנו למוסד לביטוח לאומי והגישו בקשה. בסניף ליד מקום מגוריכם תוכלו לקבל מידע וטפסים. רצוי לקבוע תור לפני שמגיעים ולבדוק את שאות הקבלה. 

פנייה אינטרנטית – כיום הביטוח הלאומי מנגיש את האתר לאנשים שרוצים לבצע תביעה אונליין. בדקו כיצד תוכלו לעשות זאת בקלות. 

פנייה לעורך דין – אם אתם רוצים לבצע את התהליך על הצד הפשוט וגם הבטוח ביותר, תוכלו לנסות למצוא עורך דין שיוכל להגיש עבורכם את התביעה וגם לייצג אתכם מול המוסד לביטוח לאומי. בחרו איש מקצוע אמין, שעובד על אחוזים ויכול להגיש את כל הטפסים והמסמכים הנחוצים להגשת התביעה ובכך להקל עליכם. 

כתוב/כתבי תגובה