תביעות נגד חברות ביטוח

תביעות נגד חברות ביטוח

היום ניתן לשמוע על יותר ויותר מבוטחים, אשר מגישים תביעות ביטוח נגד חברות הביטוח. אין ספק כי מקומם לשמוע על מקרים מסוג זה, היות וחברות הביטוח אמורות לסייע למבוטחים שלהן במקרים בהם פוליסת הביטוח מופעלת, אך בפועל, רוב חברות הביטוח מנסות להתנער מהאחריות. אין זה משנה אם מדובר על ביטוח סיעודי, ביטוח אובדן כושר עבודה או כל סוג אחר של ביטוח, היות וחברות מסוג זה מסוגלות לספק מגוון עצום של טיעונים משפטיים, התומכים באינטרסים שלהם. לכן אין זה מפליא כי לא מעט מבוטחים נאלצים לוותר על הזכויות שלהם, היות ולא היה בידם הכוח הדרוש, לצורך התמודדות מול חברות הביטוח. אך כדאי לדעת כי באמצעות עורך דין שמתמחה בתחום הביטוח, כל אחד יכול לעמוד על האינטרסים שלו ולזכות בפיצוי שמגיע לו. חשוב כמובן לבחור בעורך דין מוכר וידוע, בעלת ניסיון רב שנים בתחום ולא מעט המלצות מלקוחות קודמים.

תביעות נגד חברות ביטוח – כיצד להצליח במשימה?

כמעט כל מי שהגיש תביעה נגד חברת הביטוח, יודע כי ברוב המקרים החברה מנסה לדחות את התביעה, או לחילופין, לצמצם למינימום האפשרי את סכום הפיצוי. אך כדאי לדעת כי לא חייבים לקבל את תנאי החברה, היות ובאמצעות עורך דין שמתמחה בתחום, ניתן להשיג תוצאות הרבה יותר טובות. רק עורך דין שמגיע מהתחום וטורח להישאר מעודכן בכל פסקי הדין האחרונים ביותר, יצליח להתנהל מול חברת הביטוח בצורה האפקטיבית ביותר. אין ספק כי רק עורך דין שמתמחה בתחום, מכיר את כל הבירוקרטיה של חברת הביטוח ויודע כיצד להתמודד עמה. כמו כן, הוא יודע להעלות את הטענות המשפטיות המשכנעות ביותר, על מנת להשיג מחברת הביטוח את הפיצויים המרביים.

לסיכום, על מנת לקבל מחברת הביטוח את הפיצויים המגיעים לכם, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום כמו עורך דין יניר הראל. רק עורך דין מסוג זה יידע כיצד להתמודד עם הטענות של חברת הביטוח, בכל הקשור לטענות למצגי שווא, אי גילוי, תשובות לשאלונים וכדומה. מומלץ לבחור בעורך דין בעל סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר בתיקים דומים.

כתוב/כתבי תגובה