מהם סוגי העברות במשפט פלילי

מהם סוגי העברות במשפט פלילי

תכליתו של המפשט הפלילי להכריע בין קוטב האשמה לקוטב החפות

המשפט הפלילי הוא תחום רחב במיוחד הכולל מספר רב של עבירות הנמנות בסדר הדין הפלילי (סד"פ). בין העברות תועלו למצוא מלוא הכף: עבירות מחשב, הטרדה מינית, פריצה לדירה, פריצה לרכב, גניבה, פגיעה גופנית, גרימת נזק לגוף, לנפש או לרכוש, סרסרות, הסתה לגזענות, עברות כלפי ביטחון המדינה, עברות כלכליות, הימורים לא חוקיים, סחר בסמים או נהיגה תחת השפעת סמים, עברות מרמה, עברות מוסר ועוד…

מעשה פלילי הינו פוגע בסדר החברתי באחת או בכמה מהפגיעות: פוגע בגוף, פוגע בנפש וכן פוגע ברכוש ומוגדר בחוק עבירה פלילית.

עו"ד פלילי הוא המורשה לעסוק בעריכת דין ובמתן ייעוץ משפטי בתחום הפלילי

עו"ד פלילי מומחה בנושאי המשפט הפלילי שתכליתו הסדרת חיי החברה בשלום ובחיים . אדם המפר את כללי החברה המפורטים בחוק המדינה יואשם בביצוע עבירה פלילית. אדם זה, עלול לעמוד לדין, ולהיענש בהתאם לעונשים הקבועים בחוק.

המשפט הפלילי חל על תחום רחב ומגוון של התנהגויות פליליות. לכן עורך הדין ימצא שם בשבילכם במגוון הליכים וייעוצים:

  • ניהול הליך פלילי
  • ייצוג בבית המשפט
  • ייצוג בהליך שימוע
  • ייצוג בוועדות שליש
  • ייעוץ משפטי כוללני בכל שלב, משלב מעצר
  • ·          ליווי וייעוץ בהליכי חקירה בעניין כל סוגי העבירות הפליליות

המשפט הפלילי דן ביסודות האחריות, בסיבתיות, בעבירות אל מול הגנות, בסוגיות של היסוד הנפשי של מבצע העבירה, בסוגי הטעויות של נאשמים, בניסיון ובקשר שבין הנאשמים במפשט הפלילי.

העונש הקבוע בחוק על עבירות פליליות

העונשים הקבועים על ידי המחוקק על עברות במשפט פלילי הינם עונשים כבדים למדי.  לרבות מאסרים ממושכים בפועל, קנסות כבדים, ועוד עונשים שגודעים את מהלך חייו התקין של אדם, הכולל את חיי המשפחה והקרובים היקרים לאותו אדם ויכולים להשפיע עליו ועל הקרובים לו בצורה כואבת במיוחד.

עורך דין פלילי בצפון מוביל בייצוג אנשים אשר חשודים ואנשים נאשמים בעבירות פליליות. עורך הדין הפלילי יילחם עבור החשוד והנאשם וילווה אותם לכל אורך הדרך, כך שיביאו למצב של הפחתה בעונש ככל האפשר.

כתוב/כתבי תגובה