שחר ולר – האם נכון לבחור עורך דין שנמצא בכותרות

שחר ולר – האם נכון לבחור עורך דין שנמצא בכותרות

אחת ההתלבטויות שעומדות בפני אנשים שנדרשים לשירותיו של עורך דין כזה או אחר, היא האם לבחור מישהו שנמצא כל הזמן בכותרות, עורך דין שזוכה לחשיפה תקשורתית רחבה או שמא, לבחור בעורך דין עם פחות חשיפה תקשורתית אולי, אך עם לא מעט ידע ויכולות מקצועיות מוכחות.

מן הסתם, ההתלבטות שבין בחירה בעורך דין שזוכה לחשיפה תקשורתית לעורך דין שאיננו זוכה לחשיפה כזו, באה לידי ביטוי בצורות שונות ונובעת מסיבות מגוונות. יש כאלה הנוטים לחשוב, שאם בוחרים בעורך דין מפורסם, עורך דין שזוכה לחשיפה תקשורתית, אזי שהוא בוודאי יותר מצליח, עם הרבה יותר ניסיון, מישהו שאנחנו יכולים לסמוך עליו יותר. יש כאלה הסבורים שעצם הנראות והחשיפה, הקרבה לכלי התקשורת, יכולה לעזור לייצר מנופי לחץ, יכולה לעזור גם ליהנות מתנאים טובים יותר, בוודאי בכל מה קשור ליחסי ציבור.

אך זה לא בהכרח כך. שכן הרבה פעמים זה יכול להיות דבר שיפגע בתהליך, יפגע בנו כלקוחות. מעבר לכך, שזה גם לא תמיד נכון שעורך דין עם נראות תקשורתית רחבה, הוא בהכרח טוב יותר ממי שאיננו כזה. לא פעם עורכי דין שאינם זוכים לחשיפה, דווקא עובדים בצורה יותר סדירה, יותר מקצועית ואיכותית.

לבחור על פי איכות

בסופו של דבר, הבחירה צריכה להתבצע על פי איכות ולא על פי שום דבר אחר. הבחירה צריכה להתבצע על פי מה שנכון עבורנו בהיבט המשפטי, מי יכול לנהל את התיק שלנו בצורה הטובה ביותר, מי יכול לבצע עבורנו את השירות הטוב ביותר כמו עו"ד שחר ולר, בין אם זה מול בית המשפט, הרשויות או מול כל גורם אחר שמעורב כך או אחרת בתיק שלנו.

כתוב/כתבי תגובה