דרכון אירופאי – בדיקת זכאות בסיסית, כאן בלינק

דרכון אירופאי – בדיקת זכאות בסיסית, כאן בלינק

האם אתם יכולים להוציא דרכון פורטוגלי, ספרדי, אנגלי, אולי נורווגי או דווקא את הצרפתי…
אולי אתם תחשבו בכלל על כיוון של דרכון אירופאי? כל אדם שרוצה לעשות דרכון אירופאי צריך לבדוק קודם אם הוא בעל זכאות בסיסית אליו. 

דרכון אירופאי – בדיקת זכאות בסיסית

הוצאת דרכון אירופאי הינו תהליך ארוך אך שווה את זה!
ראשית, חשוב להבין שהכלכלה הספרדית מרוויחה רבות מתיירות ובלי ספק, גם תיירים ישראלים רבים מגיעים לספרד. ספרד מציעה לישראלים הרבה יותר מאשר רק נוף יפה, אתרים היסטוריים מרשימים, חופים מדהימים ואווירה ידידותית. 

ישנה גם משמעות אפשרית מבחינת מעמד יחד עם דרכון זר, הנוגע ליהודים רבים ולישראלים רבים. בזכות החלטה שאפשר לכנותה "החלטה היסטורית", של ממשלת פורטוגל וספרד, רבים מכם, הקוראים את השורות הללו, יכולים להיות זכאים לקבלת דרכון ספרדי או פורטוגלי.

וזהו אינו סתם דרכון אלא כזה שמוכר בעולם בתור דרכון אירופאי לכל דבר ועניין. אז מה הפלא שההתעניינות בנושא זה נמצאת בכותרות ללא הפסקה?!

חופשה בספרד עם ויזה

חופשה בספרד, אחד מהמקומות היותר מעניינים לבלות בהם תוך השתתפות בפעילויות המשמעותיות של המדינה: אכילת פאייה, לגימת אספרסו בבית קפה לאורך הרחוב המשולש, או שתיית סיידר ואכילת טאפאס עד שעות הלילה המאוחרות. 

אך מעבר לקתדרלות, קניות ופלמנקו, ספרד היא מדינה מודרנית המציעה גם מוזיאוני אמנות ברמה עולמית, כמה מהמטבחים הגסטרונומיים הטובים בעולם, וחיי לילה שוקקים ביותר.

הכנסייה המפוארת ביותר של גאודי

האדריכלות של אנטוני גאודי היא מפורסמת, נועזת ומיוחדת, אך לא כולם אוהבים אותה. כמובן, ציוני דרך כמו La Sagrada Família ו – Parc Güell הם עדיין חובה לביקור לכל תייר שמגיע לשם ועבור רבים מקומיים. 

אתרים מעניינים אחרים של ברצלונה: קאזה מילא של קאודי, קאזה קלבט וקולג'יו טרסיאנו דה ברצלונה. טוב אולי לא כולנו מכירים את הדמויות הללו אך חשוב מאוד דעת שהם חלק עיקרי מאוד מהנוף הספרדי והקטלאני. 

אם ביקרתם בברצלונה, זכרו לנצל את מוזיאוני העיר עד תום כדי שלא תתחרטו לאחר מכן שלא ניצלתם מקומות אלו.

כתוב/כתבי תגובה