יישוב סכסוך או גישור

יישוב סכסוך או גישור

אם בעבר רוב האנשים נאלצו לפנות לכותלי בית המשפט, על מנת ליישב סכסוך או אי הסכמה בין הצדדים, הרי שהיום ניתן לרוב לפתור את העניין בצורה פשוטה ומהירה יותר. אין שום סיבה להסתבך עם כל הבירוקרטיה של בתי המשפט, היות ובאמצעות מגשר איכותי ומקצועי, ניתן להגיע לפשרה והסכמה מלאה בין שני הצדדים. זוהי דרך מהירה, יעילה וזולה יותר, אשר נועדה ליישב כל סוג של סכסוך, כולל מצב של גירושין. בני זוג העומדים לפני גירושין, חייבים לשאול את עצמם, כיצד הם מעוניינים לעבור את התהליך הזה. ניתן לבזבז חודשים ארוכים ואף שנים בבית המשפט, או לחילופין, להגיע לפשרה, לחתום על הסכם הגירושין ולהמשיך בחיים האישיים. היום ניתן למצוא בשוק מסגרות שונות של יישוב סכסוכים, כאשר הגישור נחשב לאופציה המועדפת והמומלצת ביותר.

יישוב סכסוך או גישור – מה חשוב לדעת בתחום?

כאמור, היום ניתן למצוא לא מעט מסגרות שונות המספקות את האופציה של יישוב סכסוך בין שני הצדדים, כאשר גישורים נחשבים לאחת האופציות המועדפות והמומלצות ביותר. זוהי דרך מעולה לפתור סוגים שונים של סכסוכים, כאשר אחד הסכסוכים המוכרים ביותר, הוא תהליך הגירושין. תהליך זה מציב את בני הזוג בקונפליקטים שונים, הקשורים למספר תחומים עיקריים. למשל, רוב הזוגות מתקשים להחליט בנושאים הקשורים למשמורת של הילדים. ישנן לא מעט אי הסכמות לגבי הטיפול בילדים, חלוקת האחריות ההורית וכדומה. כמו כן, הורים רבים מתקשים להגיע להסכמה לגבי זמן השהות שלהם עם הילדים, דבר שיוצר לא מעט מתחים וויכוחים מיותרים. הנושא השלישי הנפוץ ביותר, הוא כמובן נושא חלוקת הכסף והרכוש של בני הזוג. כל אחד מהנושאים האלו יכול להוביל את בני הזוג למאבקים משפטיים ארוכים ומייגעים, אשר יכולים להיחסך מהם, באמצעות גישור איכותי ומקצועי.

לסיכום, יישוב סכסוך או גישור הינה דרך מקובלת, מומלצת ומועדפת, עבור אנשים שמעוניינים לפתור את המחלוקת ביניהם, מבלי לערב את מערכת המשפט. אין שום צורך לבזבז זמן, כסף ואנרגיה, כאשר ניתן להגיע להסכם ופשרה באמצעות מגשר מנוסה ומהימן. איש מקצוע איכותי, יצליח להוביל את שני הצדדים אל העמק השווה.

כתוב/כתבי תגובה