גירושין לפני הליך פשיטת רגל

גירושין לפני הליך פשיטת רגל

גירושין יכולים להשפיע על חייכם יותר ממה שדמיינתם. אם פשיטת רגל באה יחד עם זה, היא עלולה להיות לחוצה עוד יותר. אם אתה ובת זוגך קיבלתם את ההחלטה כי גירושין הם האפשרות הטובה ביותר שלכם, נראה שאתם צריכים עורך דין גירושין. וכדאי לבחור בעורך דין המומחה גם בתחום הוצאה לפועל ופשיטת רגל.

גירושין לפני הליך פשיטת רגל

גירושין הם אף פעם לא קלים. בכל הליך גירושין מתערבבות להן רגשות עזים וכעסים שנשמרו שנים בבטן. הליך הגירושין הוא מסועף ואינו קל לזוגות רבים. גירושין, מוציא מהזוג את כל הכוח האחרון שעוד נשאר לו ושניהם, בדרך כלל, עושים הכול כדי לזכות בכל הקופה.

כאשר זוג מגיע לשלב שהוא חושב ומחליט להתגרש, הדבר מלווה בהרבה אמוציות שעורך דין טוב יכול לנתב למקומות הנכונים מבחינת הזוג.

האם להגיש בקשה לגירושין יחד עם פשיטת רגל?

למרות שלא כדאי להגיש בקשה לגירושין ופשיטת רגל במקביל, עדיין תוכל לבחור באיזה תהליך לטפל קודם. למרות שבסופו של דבר זה תלוי בכם, יש לשקול כמה דברים לפני שתקבעו לאיזה תגישו קודם.

אם אתה ובת הזוג שלך עומדים בתנאים ידידותיים, אולי עדיף להגיש תחילה פשיטת רגל. הגשת פשיטת רגל, מאפשרת לשניכם לחלוק את עלות עו"ד ואת דמי הגשתם לייצוג, ויכולה להגן עליכם מפני תשלום חוב משותף – דבר שיכול להועיל אם אתה ובת הזוג מחזיקים בנכס.

הגשת פשיטת רגל

דמי הגשת פשיטת רגל זהים עבור הגשות משותפות ופרטניות. כך שהגשת פשיטת רגל משותפת עם בן או בת הזוג לפני גירושין, יכולה לחסוך לכם הוצאות משפט רבות. רוצים לעשות זאת כמו שצריך ולהימנע מתשלומים מיותרים? חפשו עורך דין לענייני גירושים ופשיטות רגל ותתאמו עימו על תחילת עבודה.

תשלום חודשי בהליך פשיטת רגל

לא חשוב אם החלטתם להתגרש או להישאר יחד בעת הליך פשיטת רגל, יש משהו שלא תוכלו להתחמק ממנו והוא התשלום החודשי שיש להעביר לכונס הרשמי. (להרחבה חפשו בגוגל "צו תשלומים בהליך חדלות פירעון"). גובה התשלום נקבע בהליך פשיטת הרגל ויש לעמוד בו חודש בחודשו עד להשלמת ההליך.

מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ – https://ahk-law.co.il/.

כתוב/כתבי תגובה