עורך דין גירושים

נושא הזוגיות הוא נושא מורכב מאוד ולעתים רבות גם מגיע בסופו של דבר להפרדת כוחות לצערנו. בתחילת הדרך הזוג אוהב, מתרגש, מלא בתשוקה ועניין אחד בשני. לעתים החיבור דועך לאורך הזמן ולפחות אחד מבני הזוג מאבד עניין, מגלים צדדים נוספים של הצד השני ולעתים גם אנשים משתנים לאורך הזמן. מכאן שכבר לא תמיד מצליחים להסתדר וכשזה הופך להיות בלתי נסבל אותו הזוג מחליט להיפרד באופן רשמי, לצאת לדרך אחרת ולנסות להציל את האושר של בני הזוג באותה דרך אחרת. לעתים ענייני גירושים עשויים להיות מסובכים ומורכבים, במיוחד אם יש ילדים ורכוש בדרך ולצורך כך יהיה צורך בעורך דין מקצועי ומנוסה שילווה אתכם בהליך.

אפשר לסיים את זה יפה:

לא כל הליך גירושים צריך להיות בהכרח הליך ארוך, מתיש ובעייתי. ניתן לסיים את ההליך בצורה נעימה ומסודרת, ללכת שני בני הזוג אל עורך דין גירושים ניטרלי שילווה בעדינות ובמקצועיות את שני בני הזוג בהליך, יכין הסדר הוגן עבור שני הצדדים וששניהם יסכימו עליו ולחסוך מלחמות אגו קשות שעשויות לרדת לפסים אישיים לא נעימים, לעלות הרבה כסף לייצוג משפטי לשני בני הזוג וכן להאריך משמעותית את ההליך. 

סוגיות שונות לדיון בעת הליך גירושין:

כאמור הליך גירושין יכול להיות גם הליך מורכב הכולל מגוון נושאים שצריך לסכם בהם דברים. בין הנושאים השונים תהיה המשמורת והחזקת הילדים, הסכם חלוקת רכוש, אם יש הסכם ממון אז פתיחת ההסכם ועוד. בין היתר גם הסדרי שהות וראיה של הילדים, תביעות לאיזון משאבים, תביעות להגדלה/הפחתת מזונות, ענייני אפוטרופסות ועוד. 

לסיכום; חשוב להתלוות אל עורך דין גירושים מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום דיני המשפחה בכלל וענייני גירושים בפרט שילווה אתכם בהליך ויפעל לטובת השלמת ההליך במהירות האפשרות עם כמה שפחות נזקים לשני הצדדים.

כתוב/כתבי תגובה